سلب امتیاز سیم‌کارت به علت بدهی ممنوع شد آپدیت تازه تلگرام منتشر شد + ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید آیفون 5s به فهرست گوشی‌های منسوخ‌ اپل اضافه شد آیا سایت سازمان حج و زیارت هک شده است؟ + جزئیات انتصاب علی حکیم‌ جوادی به ریاست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور زمان عرضه هدست اپل ویژن پرو در خارج از آمریکا مشخص شد جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است احتمال تغییرجهت لوگوی اپل در آیپدهای آینده دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟ گلکسی M۳۵ معرفی شد + مشخصات و قیمت
سرخط خبرها

پوکو F5 معرفی شد + طراحی و مشخصات

  • کد خبر: ۱۶۲۸۳۵
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
پوکو F5 معرفی شد + طراحی و مشخصات
سری پوکو F۵ با تمام مشخصات فنی و تصاویر خود در وب‌سایت امارات این شرکت ظاهر شده است؛ بااین‌حال هنوز قیمت این محصولات را نمی‌دانیم. این قیمت احتمالاً فردا مطابق برنامه اعلام خواهد شد. اما مشخصات این خانواده چیست؟

به گزارش شهرآرانیوز - درحالی‌که سری پوکو F۵ فردا برای بازار جهانی معرفی می‌شود، حالا این گوشی‌های هوشمند در دو مدل استاندارد و پرو در وب‌سایت رسمی این شرکت در امارات قرار گرفته‌اند و معرفی شده‌اند؛ بنابراین قبل از معرفی جهانی، حالا از مشخصات کامل این محصولات و طراحی آن‌ها اطلاع داریم.

سری پوکو F۵ با تمام مشخصات فنی و تصاویر خود در وب‌سایت امارات این شرکت ظاهر شده است؛ بااین‌حال هنوز قیمت این محصولات را نمی‌دانیم. این قیمت احتمالاً فردا مطابق برنامه اعلام خواهد شد. اما مشخصات این خانواده چیست؟

پوکو F5 معرفی شد + طراحی و مشخصات

این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ با سه پیکربندی حافظه استفاده می‌کند. ظاهر این دستگاه شباهت زیادی به ردمی K۶۰ دارد. پوکو F۵ پرو از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن +WQHD معادل ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد که بالاترین تراکم پیکسل را در گوشی‌های این برند ارائه می‌کند.

نمایشگر این گوشی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتزی برخوردار است. همچنین در زیر نمایشگر حسگر اثرانگشت و روی آن محافظ گوریلا گلس ۵ قرار گرفته است.

در قاب عقب F۵ پرو سه دوربین به‌چشم می‌خورد. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی یک سنسور Omnivision OV۶۴B با دیافراگم f/۱.۸ و لنز ۶P است. دوربین فوق‌عریض از سنسور ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای استفاده می‌کند. درنهایت یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم دیده می‌شود. این ماژول دوربین از لرزشگیر اپتیکال و الکترونیکی بهره می‌برد که در کمتر دستگاهی از برند پوکو در کنار هم دیده می‌شوند.

پوکو F۵ پرو در بخش سلفی هم از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰p استفاده می‌کند. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع سیمی ۶۷ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. سیستم‌عامل این دستگاه اندروید ۱۳ با رابط کاربری MIUI ۱۴ است.

پوکو تأکید زیادی روی استفاده از سیستم خنک‌کننده ۵۰۰۰ میلی‌مترمربعی LiquidCool VC داشته که ترکیبی از کانال انتقال حرارت فولاد ضدزنگ و لایه‌های گرافیت است. این سیستم می‌تواند ۱۵ درصد نسبت به گوشی‌های قبلی سری F خنک‌کنندگی بهتری داشته باشد.چ

پوکو F5 معرفی شد + طراحی و مشخصات

F۵ پرو در رنگ‌های سفید و مشکی در امارات عرضه می‌شود و پیکربندی حافظه آن ۸/۲۵۶، ۱۲/۲۵۶ و ۱۲/۵۱۲ گیگابایت خواهد بود.

قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ است که سرعت پردازنده مرکزی آن به ۲.۹ گیگاهرتز می‌رسد. حافظه داخلی این دستگاه ۲۵۶ گیگابایت و رم آن ۸ یا ۱۲ گیگابایت است. پوکو F۵ از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن ۱۰۸۰p استفاده می‌کند و نرخ نوسازی آن مشابه مدل پرو است.

این تلفن هوشمند در بخش دوربین از ترکیب ۶۴ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد، اما صحبتی از سنسور Omnivision به میان نیامده است. بااین‌حال، همچنان با لرزشگیر اپتیکال و الکترونیکی مواجه هستیم. دوربین سلفی هم ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۴۵ است.

پوکو F۵ با وزن ۱۸۱ گرم بسیار سبک بوده و ضخامت آن ۷.۹ میلی‌متر اعلام شده است. این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که از شارژ سیمی سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به NFC، مادون قرمز، بلوتوث ۵.۳، اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI ۱۴ اشاره کنیم.

پوکو F۵ در بازار امارات با رنگ‌های مشکی، آبی و سفید عرضه خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->